La Lliga Comunitat viu dies convulsos amb dos moviments destacats a les banquetes. El CD L’Olleria i la UD Benigànim han anunciat la marxa dels seus respectius tècnics, en decisions que marquen un punt d’inflexió en la temporada.
D’una banda, David Miñana deixa de ser entrenador de l’Olleria per motius personals. El tècnic d’Oliva havia arribat al conjunt vidrier per ocupar la vacant que va deixar Álex Redondo. Abans de la seua incorporació, l’equip va estar dirigit de manera provisional per Miguel Ángel Mullor durant unes jornades.
L’altra gran novetat arriba des de Benigànim. Kikin ha posat fi a la seua etapa al capdavant del conjunt ganxut després de la derrota davant el Rayo Ibense, un resultat que ha precipitat l’adéu del tècnic madrileny.
Kikin tanca així un cicle de quatre temporades al club, un període marcat per l’ascens a Lliga Comunitat i la disputa d’un play-off d’ascens a Tercera RFEF, fites que van consolidar el creixement esportiu de l’entitat.
