17.9 C
Albaida
Dissabte, juny 6, 2026
HomeEsportsRoberto Bas i Óscar Bernabéu no continuaran al capdavant del cos tècnic...

Roberto Bas i Óscar Bernabéu no continuaran al capdavant del cos tècnic de l’Ontinyent 1931 CF

Roberto Bas i Óscar Bernabéu no continuaran com a primer i segon entrenador, respectivament, de l’Ontinyent 1931 CF. Després de 7 temporades històriques, els tècnics ontinyentins decideixen donar un pas al costat.

Després de la desaparició de l’Ontinyent CF al 2019, van posar la primera pedra des de l’últim Juvenil. Roberto Bas i Óscar Bernabéu van agafar l’Ontinyent 1931 CF des de la seua fundació en Segona Regional, i el deixen en Tercera RFEF.

Han estat set temporades amb tres ascensos i un play-off a Segona RFEF. L’Ontinyent 1931 no s’entenia sense aquesta dupla que ha estat al capdavant de l’equip en els 217 partits disputats en la història del club que ha retornat la il·lusió a la capital de la Vall d’Albaida.

“Pensem que és el moment ideal. Tenim al club consolidat en la categoria en la qual històricament és on més temporades ha participat l’Ontinyent CF. Nosaltres pensem que necessitem desconnectar, que vinga un relleu que comence des del minut zero a planificar una nova temporada, i nosaltres descansar”, ha explicat Roberto Bas en un emotiu vídeo.

Des de l’Ontinyent 1931 CF tan sols tenim paraules d’agraïment a Roberto Bas i Óscar Bernabéu. Dues persones de la casa que han sigut els principals promotors del ressorgiment del futbol ontinyentí. Gràcies eternes.

ARTICLES RELACIONATS

SEGUEIX-NOS A...

7FansLike
1,989FollowersFollow
629FollowersFollow
964SubscribersSubscribe