Agullent rebrà el dissabte 23 de maig un concert de música medieval sota el títol de ‘El viatge del visir al-Azraq, el Blau’. Un concert el qual dona per iniciada la programació commemorativa de “l’Any Al-Azraq. 750 anys”.
L’actuació se celebrara a l’Auditori Municipal “Josep Maria Bru”, a les 19.30 hores, amb la presència del prestigiós músic Eduardo Paniagua, amb el “Trio Eduardo Paniagua”.
L’acte, d’entrada lliure, servira per a apropar al públic una proposta cultural i patrimonial vinculada a la memòria històrica i a les arrels medievals del territori. Amb aquesta cita, Agullent dona el tret d’eixida a un any d’activitats dedicades a recordar la figura d’al-Azraq i la seua relació amb les comarques centrals valencianes.


